Tegnap még működött. Most meg csíkoz, recseg, nem húz be papírt vagy már be sem kapcsol!
Mi segítünk Önnek és cégének, hogy a drága pénzen vett nyomtató újra a régi legyen, és hibátlanul működjön. A Canon nyomtató szervíz szolgáltatásunk keretében így segítünk:
- egyeztetett kiszállással felmérjük a nyomtató(k) állapotát;
- helyben árajánlatot adunk a nyomtatók kijavítására;
- ha lehetséges, azonnal elvégezzük a javítást;
- azonnal javítási határidőt adunk, amelyet minden esetben betartunk;
- ha alkatrészt kell rendelnünk, tájékoztatjuk a megrendelési idő várható hosszáról;
- szükség esetén márkaszervízbe szállítjuk a nyomtatót.
Számunkra az a legfontosabb, hogy irodája zökkenőmentesen működjön, és ne származzon anyagi kára abból, hogy nyomtatói nem üzemelnek megfelelően. Cégünk évente több, mint ezer Canon nyomtatót javít, a tipikus hibákat azonnal felismerjük, és a lehető legjobb pótalkatrészekkel készülünk.
Hogyan történik a munkafelvétel?
Ön felveszi velünk a kapcsolatot. Az első kérdésünk az lesz, hogy mondja meg nekünk pontosan
- a nyomtató típusát,
- a nyomtató korát,
- hogy garanciális időn belül vannak-e még, és
- a hibajelenséget.
Telefonálás előtt ajánlott ezeket az információkat összegyűjteni, és munkatársait is megkérdezni, hogy milyen más hibajelenségeket észleltek a készüléken. Sok esetben ugyanis a kollégák más-más problémákról számolnak be.
Még a telefonban igyekszünk eldönteni, hogy helyszíni javítással megoldható-e a probléma vagy szervízbe kell szállítani az eszközt.
Tipp: a nyomtató típusszámát a burkolat tetején vagy elején található meg.
Tipikus hibák Canon nyomtatóknál
A tintasugaras nyomtatók hibajelenségei, meghibásodási lehetőségei leggyakrabban az alábbiak:
- Csíkos nyomat, hiányos nyomat.
- Papírbehúzási problémák.
- Tintafolyás, tintapacázás.
- Kattogás, zötyögés.
- Törés, repedés.
Mikor valószínű, hogy helyben javítható?
Sajnos korrekt módon telefonon nem tudjuk biztosan megmondani, hogy a készülék helyben javítható-e.
Például egy egyszerű papírbehúzási problémát okozhatja az, hogy a fogaskerék leugrott a tengelyről. Ebben az esetben helyben javítani tudjuk a hibát. De ugyanezt a jelenséget okozhatja a behúzó eszköz törése, ami csak szervízkörülmények között orvosolható. Telefonon keresztül sok esetben lehetetlen eldönteni, mi áll a hiba hátterében.
Néhány esetben azonban már a telefonban is tudunk biztosat mondani.
Milyen gyorsan készül el a javítás?
Mindent megteszünk, hogy készüléke a lehető leggyorsabban újra az irodájában legyen. Kisebb hibákat helyben, azonnal megjavítunk. Ha a készüléket el kell vinni, a szervizelési időszak hossza sok tényező függvénye. Kérdés, hogy a hazai cégeknél rendelkezésre áll-e az adott alkatrész vagy másik országból kell rendelni. Ezért rövid határidőt ígérni korrekt módon nem tudunk.
De gyors állapotfelmérést végzünk. És amilyen gyorsan csak lehet, tájékoztatjuk Önt arról, hogy mikorra lesz biztosan kész Canon nyomtatója, és mikor veheti újra használatba.
A javítás állásáról és az előrehaladásról folyamatosan tájékoztatjuk, hogy tervezehető legyen a nyomtató kimarádásval eltöltött időszak. Tisztában vagyunk vele, hogy irodája számára fontos tisztában lennie azzal, meddig kell nélkülöznie az Canon nyomtatóját.
Tudunk-e cserenyomtatót adni, ha el kell hozni a nyomtatót?
Mindent megteszünk, hogy szervízbe szállítás esetén, szükség esetén cseregépet biztosítsunk Önöknek. Erre sajnos nem mindig van lehetőség, de a kapacitásaink határán belül ezt mindenképpen fel fogjuk ajánlani.
Mikor érdemes új nyomtatót vásárolnia?
A régi készülékek tapasztalataink szerint nagyon szívósak, erősek, és mindenképpen érdemes javítani, megőrizni őket. Azonban van néhány eset, amikor a régi készülék megtartása, szerelése nem éri meg a cégnek, és csak növeli a plusz kiadásokat.
Ilyen eset tipikusan az, amikor a nyomtató nem illeszthető korszerű számítógéphez, mert nincs hozzá illesztőprogram vagy annak a frissítését már beszüntették. Sok esetben az új számítógépek már nem csatlakoztathatók a régi eszközökhöz.
Másik eset az, amikor a javítási költség meghaladja az új nyomtató értékét. Ha ilyen esettel találkozunk, feltétlenül jelezzük ügyfeleink számára.
Régi készülékek esetén az üzemeltetés költségei tudnak az egekbe szállni. Ilyenkor a kellékanyagok (festékek, lézernyomtató esetén a dobegység, transzfer belt unit) kopó kellékanyagok, amelyek rendkívül drágán pótolandók rendszeres időközönként. Ezekben az esetekben nem javasolt a javítás akkor sem, ha megoldható. De kérésre természetesen elvégezzük ebben az esetben is.